Tisdagar..

Måste vara den bästa dagen på veckan, eller ja i går så var det bara en helvetes dag men tv mässigt så älskar jag tisdagarna! :)

Kvällen börjar med Ugly Betty....

          


Hon är så grymt sööt.. :)


 

Sedan så är det dags för Desperate Housewives.. I Love it..





Kan lova att på tisdagkvällarna mellan 20-22 har Erik lärt sig att det är inte lönt att försöka ta tvdosan av mig, jag kramp håller den och lyckas han mot all förmodan få tag i den så skriker jag tills jag får tillbaks den..Sen brukar jag även hota med att om jag inte får se det där så beställer jag boxen och han får betala... Funkar alltid..

Kan inte sitta här längre, snabeldraken ska fram en snabbis, sedan så ska jag Diska innan jag ska bege mig på gymmet! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har jag berättat att ni ska sitta en rad nedanför oss på hockeyn i januari? hehe

2007-11-08 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0