Bodybalance..

Ojoj, så skönt säger jag bara, spänningar i nacke och axlar är som bortblåsta.. det här var första gången, men dck inte den sista, det lovar jag er. :)

I morron så har jag föreläsning igen, Alexandra hade tydligen redan haft den och hon tyckte att den var rolig, så får väl hoppas det, var tydligen någon talpedagog och sånt som var där och vi skulle lära oss hur man lär sig att prata och hur man ska prata "rätt" inte rent språkligt, utan typ med magen och sånt.. tycker det låter spännande så vi får väl se vad jag tycker om det! :)

Känns trist att jag inte kommer att hinna träffa Erik så mkt mera innan söndag, men det får så lov att funka..
I natt när han kommer hem så sover jag förhoppningsvis, sedan så jobbar/studerar vi om varandra i morron samma sak på torsdag, förhoppningsvis ska vi hinna en tväris på Jula åt mamma när jag slutar och innan erik börjar.. sedan på fredag åker han hem.. Men då kommer ju min älskarinna oxå så jag klarar mig nog.. Ojoj så mycket tokigheter vi ska ha för oss.. eller vad säger du Malin?

Nae, dusch och plugg sedan sängen! :)

Hmm, senaste veckan är det många som läst min blogg, vilka är det mån tro som är och spanar men inte lämnar något spår!? :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är en av dem som smyger runt utan att lämna spår =)

2007-10-16 @ 21:59:57
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Jag smyger oxå ;-))

2007-10-16 @ 22:10:37
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Lina

Jag är oxå en av de skyldiga =)

2007-10-17 @ 15:25:11
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0