Effektivtid...

Det är det sånt här kallas.. somnade efter jobbet, vaknade i panik, hur ska jag kunna göra allt jag planerat?
Panik, lagade upp den där kycklingen som jag tagit fram, samtidigt så bakade jag bär muffins till dagis.. medans dom var i ugnen så damsugade jag, och grejjade på så nu går det iaf leva här nån dag till.. och allt detta på bara 2½ timme! Skulle bara behövt tagit tag i tvättkorgen, man byter ju kläder jämt när man är på dagis, man känner sig alltid kladdig.. kan det bero på att barnen hygien!? :P

Har observerat lite i dag, tycker då själv att jag sett några vettiga saker att skriva om..  men får väl se vad min handledare tycker.. I morron är sista dagen, jag går 8-12.. då hinner jag hem och packa och grejja, sedan så ska jag hämta mormor kl 14 på bussstationen.. sedan så blir jag av med pärlan! :S Har blivit ändrade planer i helgen, åker hem i morron och tillbaks till lse på lördag, måste bara hem och kolla på skotrarna.. :) ska försöka flörta med älsklingen och höra vilken jag ska få.. :) Haha....

Nae dags att åka och tvättabilen! :)

Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Haha jaaa dom kommer man nog aldrig och glömma ! :P Hur är det med dej annars då ? :)

2007-10-28 @ 23:10:05
URL: http://www.angelikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0