Föreläsning blogg...

Ja kan lova att det känndes lite onödigt att ens vara där idag, det var mer riktat mot de som aldrig läst, eller andvänt sig av blogg själv..  Så den hade jag minsan klarat mig utan..

Fick ett brev på posten idag av min kära mamma och kan inte säga annat än att den kvinnan är lite lurig.. inte varje dag man skickar ett stort kort på sig själv till andra.. och speciellt inte ett kort där man gör världensfulaste grimas..  Men har sagt det förr och säger det igen, hon är så korkad.. :) Hahaa.. Men fick mig då ett gott skratt iaf..
Åt lunch på skolan med Alexandra och gänget! riktigt trevligt.. sedan när jag kom hem så hade gubben gräddat våfflor! :) Super gott.. så nu kan jag lova att jag är mätt och belåten.. för en stund ialla fall.. Erik påstår att jag är som ett spädbarn och äter jämt..  Men vad gör man inte när mat är så gott.. :)



Mums, så smarrigt...

Börjar vara lite irriterad över att min jacka inte kommit än, dom skicade den förra onsdagen, så jag tycker att jag borde ha den nu.. men har den inte kommit i morron så ska jag ringa och gnäll ännu mer...
Ska beställa några julsaker idag, känns konstigt att göra det nu och vi är bara inne i oktober, men ska man vara säker på att få allt innan jul så äre väl bäst att göra det! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe tyvärr så hinner jag inte hämta dig och sen köra ner igen. har inte ens fixat biljetter men ja ska åka in med bussen nu och hänga på låset =) Nu håller vi tummarna för Modo ikväll!

2007-10-16 @ 15:43:56
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0