Fredag...

Kan lova att jag känner mig utvilad i dag, tvingade mig att sova till kl 11.. :) men har ont i ögonen och huvudet.. men det är väl pga mina nya glasögon..

Satt nyss och läste vk på nätet, och kom tillsist till bebis sidorna.. det är så mysigt att se alla nyfödda bebisar. . jag vill oxå ha.. men det får dock vänta... men jag skulle vilja ha ett helt dagis! :) Helt plötsligt när jag sitter där och tittar så dyker ett välbekant ansikte upp, då är det min kusin, okej jag visste att hon fått barn men jag har inte träfat henne sedan dess..

Caroline Käck och Torbjörn Pettersson,
Umeå, fick den 6 september på Umeå BB en flicka,
Frida, som vägde 3 420 gram och var 49 cm lång.



Nu måste jag försöka ta mig ut på stan och grejja på, Måste ju ha gjort allt innan Malin kommer.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Var den stor som ett hus? Jag VILL ju tro att det var en varg :)

2007-10-22 @ 20:53:22
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0