Galet less..

På allt vad rapporter och bibliotek  heter.. borde nog försöka sova på det och sedan ta nya tag i morron..

Kom på att i går så glömde jag påpeka att världens Bästa syster fyllde 8 år, det är så sjukt vad tiden går fort.. jag hänger verkligen inte med i svängarna! Men hur som stort Grattis till henne.. hon ringde faktiskt i kväll och sa att hon sparat en bit tårta åt mig, gulligt, men tror inte att jag vill äta den på fredag när jag kommer hem, Grädden lär väl ha surnat då. Men det är ju tanken som räknas, men Erik påstår att hon ville nog bara försäkra sig om att jag ska komma hem med ett paket.. mycket möjligt att han kan ha rätt, för dum är ju det sista hon är..

Hon är ju så fruktansvärt sööt... Hahaa..

Var på stan i dag så då passade jag på att köpa en Present till henne..Så lätt att köpa till henne.. har då redan bestämmt julklapp till henne.. tänk om det kunde vara lika lätt till alla! :)
På tal om julklappar så har jag då redan bestämt vad jag ska köpa till oss själva, och den ska finnas i lägeneten innan jul, och det blir soffan vi har tittat på.. ska försöka sälja våra soffor nu, så äre nån som är intreserad av en 3.a & 2.a i skinn, så hör utav er.. :)



Kommentarer
Postat av: Maria

J va på kalas igår, dom hade haft skitkul sa hon =)

2007-10-31 @ 11:46:11
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0