Go morron!!

Vilken ork man har.. trodde aldrig jag skulle orka gå så långt utan frukost i magen, nog för att magen började kurra innan jag ens stigit upp ur sängen, men Nae tänkte jag, em promenix måste det bli! Så jag fummla mig fram i mörkret i hopp om att hitta nå kläder, hörde bara Eriks mutter om att jag levde om..
Efter många om och men så tog jag mig ut, magen kurrade rätt mkt så jag tänkte jag tar en kortis idag, men när jag väl kommit igång och hde på Mp3. så hörde jag inte magen.. så vart ute i över 1 timme, rätt skönt....

Nu har jag just fikat frukost och ska försöka göra mig i ordning så vi tar oss i väg på affären, annars blire svält här i dag. och det vill vi ju inte..

Sedan så måste jag läsa färdigt boken "Undervisning i teori och praktik" Har föreläsning om den i morron, så jag tänkte att för en gångs skull ska jag känna mig väl förberedd..

så jag vet ju vad jag kommer att göra i kväll.. läsa drygt 70 sidor och sedan påbörja min rapport, har då iaf fått kläm på vad det är jag ska argumentera mot.. så det börjar kännas lite bättre, och det är ju bara 2 sidor så.. :)

Nae, nu måste jag nog skynda mig, vi skulle ju fara kring 12.. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad pluggar du för nåt? :)

2007-10-04 @ 13:12:40
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: rebecca

Gissa om gubben var billig...! gaaah!

2007-10-04 @ 23:11:19
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Anna

Jaså, så roligt! :)

2007-10-05 @ 10:26:15
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0