Helgen...

Ja ett stort kalas vart det! :) redan vid middagen började vissa bli lite dragna, inga namn nämnda,  tror att namnet börjar på E, och att hon ser ut så här.
 
Någon känner vid henne!?
Hur som helst så styrde jag upp det hela med lite vatten hemma hos malin, sedan var vi alla i normalt skick igen. :) Hade super kul hela kvällen, måste bara säga det att jag har verkligen världens bästa vänner..
Tack så mycket för en underbar helg! :)


Annars händer det inte så mycket hos mig, inga lektioner i veckan, men har dock en rapport att skriva, så jag tänkte försöka nöta på med den innan fredagen så jag kan fara på Hotellet på fredagen med gott samvete, och dricka en god drink och känna mig som en drottning! :)

Sängen nästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0