Höstmys..

I helgen så hade jag tänkt mig utgång, men tror det får vänta, satt och kollade i min kalender nyss och insåg hur fullt det är i den.. så här ser helgerna ut..
V41- så är det jobb lördag söndag.
V42- Förmodligen hem och fixa med däcken till bilen
Den helgen ska vi eventuellt försöka ta oss på Spa i lse.
V43- Malins Födelsedagsfest
V44- Fredag Halloween i Storuman
Lördag Halloween i Lse
Söndag Jobb
V45- Jobb
Så ja jag vet ju iaf vad jag ska göra på helgerna..

Så pågrund av det jag såg så ändrade jag mig, det blir en lugn hemma helg med mys och städ.
Hade tänkt försöka städa bort grejorna på ballkongen..
I går så köpte jag en Ljuslykta och en liten ljung som gör det lite trevligare. :)
Men resten ska bort!

Nu ska jag gå och se ett avsnitt av Anna Phil.. tycker att jag förtjänar det nu! :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Määäh! Gillar du me Anna Pihl! jag är heeelt såld! vill oxå ha boxen!

2007-10-13 @ 12:15:42
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0