Lata jag..

Oja, har inte bloggat sedan i fredags, måste verkligen har legat på lat sidan! :)
Helgen var då hur skoj som helst.. vart en 2dagars trots att jag bara SKULLE ut en kväll.
Fredag så vart det förfest här hos mig, och sedan så bar det i väg på Olearys, grym kväll, När vi kom dit så visade det sig att min "pojkvän" fronda spelade där.. love him.. :) så jag var helt extas, tror att M och dom andra hde svårt att hålla koll på mig. :D Hemma kring halv 3 men låg och lste världsproblem med malin tills vi insåg att kl typ var 5.. :P

Lördag, upp tidigt ut på stan, försöka få i sig mat. mådde inte riktigt 100. men det funkade. shoppade, 4 tröjjor, 1 par leggins, 1 HängselKjol, 1 halsduk och vantar, samt nå underkläder och smink! :) (kort kommer så snart min dator och kamera tänker samarbeta)  sedan bar det i väg hem och mös på soffan råkade somna vakna halv 7, PANIK... upp laga mat, duscha gör sig i ordning.. sedan satt bara jag och M Hemma och surrade och löste världsproblem. sedan bar det i väg på Corona, hade riktigt skoj. :) Sedan efterfest på Grubbe hos "gubben"! :) Haha, vilken humor man har. :D

I måndags började ju praktiken, käns helt okej, trivs som fisken i vattnet, både barnen och personal är helt underbara, och som vanligt så blir man snorig och otroligt död de första dagarna, så jag är jätte trött, men rätt skönt att jag ändå tvingar i väg kroppen på gymmet, det behövs för att hålla humöret uppe! :)

Nu ska jag föresten jobba lite med min VFU fråga, har fått byta fråga pga massa skit..
vart lite besviken, men nu ska jag i af kolla hur olika barn söker uppmärksamhet. ska observera 2 jämngamla barn i morron och på torsdag! :) ska bli lite intresant! :)


Vad gör de flesta personer på en träff?

"På den första träffen ljuger de bara för varandra, och det brukar vanligtvis få dem så intresserade att det blir en andra träff."
Martin, 10 år

När är det okej att kyssa någon?

"Du bör inte kyssa en flicka om du inte har nog med pengar för att köpa henne en ring, och en videoapparat, för hon vill ha videofilmer från bröllopet."
Allan, 10 år

Han hade då annamat det här. .
"Om man har flera älskarinnor får man passa sig så att inte den ena kommer oanmäld om man har besök av den andra."
Daniel, 8 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0