Nya dag...

Nya tag.... Ja och jag tror det funkade, känner mig mera peppad i dag på att ta tag i det här. ska gå på biblioteket nu och hämta böckerna jag lagt undan, hittade 3 st böcker, så jag kan ju glöma att jag skulle städa i dag.. men det är sånt som man hinner sen, skolan är viktigare...

Måste fika lite innan jag går, annars blir jag bara hungrig när jag är där och köper något onödigt dyrt, och det har jag inte råd med. Inge jobb i veckan vart det heller, men det är kanske bra för jag måste få bort den här skit rapporten...

Skriver väl mera sen i kväll, måste skynda mig i väg nu...

Kommentarer
Postat av: madde

Haha, ja den tog livet av sig totallt. :) Vi har öppet till klockan 3 då. :) Ja gör det! Börjar scrapbooking rean imorn så då kanske du kan fynda lite.. :)

2007-10-31 @ 14:57:41
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0