Och nu var Marknaden över..

Känns konstigt att helgen som vi längtat så mycket till är över nu, men det jag tycker är värst är att det bara vart skit av alltihopa. eller nae inte allt, vi hade skojigt hela hela kvällarna tills det var dags att gå hem då bröt allt lös..

Men det känns som om allt är glömt nu, eller ja det mesta iaf. jag kommer garanterat att vara mera osäker på folk hädan efter men det är väl bara bra att vara lite avvaktande.. för jag tänker inte släppa in fler i min hjärna, blir bara fel då..
Men hade då skoj så länge det varade, eller ja det varar än på benen efter min vurpa utanför hotellet.. :S bara värker på knäna..

Lite bilder sen helgen..
image6
Jag ville vist mysa med Malin. :D

  
Ja krilles special... :D hahaa..

Nu så måste jag gå och ta mig en riktig funderare på mitt liv....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men Emma då! Lät då som du hade riktigt roligt när jag ringde till dig ;P

2007-10-02 @ 15:10:27
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Mamma Anna

Men alltså varför måste din tunga alltid hänga utanför munnen :)

2007-10-02 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0