Och så var helgen över...

Ja tvärr, har haft en kanon helg, på fredag var jag med Emelie och bara tog det lugnt.. sedan på lördag morron begav vi oss till grönfjäl,, så skönt att vara där, inga måsten, man gör bara vad som faller en in..

Är då tillbaks i umeå nu, ska gå en prommis nu innan jag ska fika frukost och börja plugga.. har seminarium i morron och tenta på fredagen så jag börjar bli lite negrävd i dessa jävla böcker.. men det är bara att kämpa på..

nae, få skriva mera sen när jag har pluggat för dagen, måste få bort så mkt som möjligt på förmiddagarna nu så jag då hinner umgås med gubben på kvällarna! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skickar en lyckospark till tentan =)

2007-10-08 @ 16:23:21
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0