olycka..

Ja det hände en sådan i mosre, jag kan ta allt från början så slipper man ta det 1000 gånger när alla ringer eller skriver.. Steg upp i morse kring halv 6 började med att fika frukost och helt oskadd var jag, sedan så tänkte jag att jag skulle fixa ihop lite sallad till Matlådan, och plötsligt händer det... jag skar av halva nageln på vänstra pekfingret, och en bra bit ner i fingret. och som alltid annars när jag ser blod så svimmar jag, ramlade så olyckligt att jag slog huvudet i en stol, inte så värst roligt att vakna upp med massa bold och en jätte bula bak på huvudet, ringde genast till Erik han kom hem, plåstra om och sedan for han tillbaks på jobbet, för jag skulle minsan inte på sjukan..
men ångrade mig tillsist, så jag ringde på vårdcentralen och satte mig sedan i bilen åkte iväg och fick bekräftat att det var ingen fara med fingret eller med huvudet.. som tur va.. :)
Men jag är jätte öm i hela kroppen sedan jag föll..

När Erik kom hem så for vi ut på stan, han var tvungen att köpa nya långkalsonger till mig för han klagar på att mina alltid är trasiga.. Haha.. var även en sväng på jysk, barnenshus och Expo! :) hittade lite fina saker jag vill ha, men får väl se vad vi beslutar! Vi är lite sugna på en gemensam julklapp till oss själva! :) Rätt dyr, men det är ju sånt man har kvar i många många år! :)

Sedan så bjöd gubben på Middag, värsta lyxet så här mitt i veckan. :)
han bjöd på Black & White på nått ställe inne i stan, har då aldrig vart där förr..
men helt underbart, tills jag kom på att dom bandagerat handen så konstigt så jag inte kunde skära, men då var det ju tur att Erik fanns där! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är då med om allt =)

2007-10-26 @ 12:17:06
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0