Seminarium...

Har adrig gruvat så här mkt för ett seminarium, var riktigt hemskt i natt, vaknade flera gåger och hade små monster i huvudet som sa att jag måste nog läsa om allt.. fy tusan så jag steg upp 2 timmar tidigare och läste lite mera. :S
Men det gick helt underbart bra.. allt flöt på som bara den.
När jag kom hem så däckade jag i soffan efter en hård natt med lite sömn, sov i 3 timmar, hörde inte ens när Erik kom hem, Han hade tydligen vart och pussat på mig men inga reaktioner, Erik påstår även att jag hade feber då..
tro faktiskt att jag hade det i morse oxå, men va tusan, bara att bita ihop och köra på...

Ikväll har jag renskrivit mkt av alla mina anteckningar och sånt, så nu var det repeterat lite, nu så blire att börja med instuderingsfrågorna till tentan... känner mig stressad när Lisa sa att hon hade gjort dom klar.. :S men hon skulle skicka anteckingarna till mig, och tur var väl det! :)

Nu blir det mys med Gubben framför tv.. har just konstaterat att vi bott ihop i ett år nu.. Tiden går så otroligt fort.! men den hörs ju gå fort när man har roligt! :)
Tänk livet jag levde för ett år sedan, bosatt i umeå och jobbade extra i storuman, att jag orkade, men man gör ju korkade saker när man är kär! :)  Men när jag blicka tillbaks så ångrar jag inte en sekund av det, all tid med älsklingen är lätt värt allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0