Slappar dagen..

Oja, det lovar jag...

Satte mig vid datorn när jag vaknade, sedan så kring 10 så ringer det på dörren, PANIK, på med ett par byxor.. vem kan det vara!? kollade ut genom kikhålet, brevbärare, vad faan vill han mig!? Men öppnade efter många om och men när jag väl hade fått på mig kläderna.. Det visade sig att min bestälda dvdbox inte gick in i dörren.. :P
Så när jag hade stängt dörren,vart jag som ett litet barn jag vekligen rev upp hela paketet och jublade av glädje, dagen är räddad.. och dom där små monstet i huvudet på mig började genast, men jag hinner se ett avsnitt innan jag ska börja plugg.. Så Åkej, det gjorde jag men sen så efter det var det så spännande att jag var ju tvungen att se ett till.. :P men nu så sitter jag här i stället inte lönt att börja med skolarbetet än, ska ut på stan och träffa lisa först, sedan ska vi hem och plugga.. samt laga mat! :)

Ska försöka hitta mig ett par byxor på Gina för jag fick ett presentkort där! :) Wiee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0