Söndag Morron..

Riktigt trött idag, jobbade till 00. i natt sedan så börjar jag kl 11.. men det är ju meningen att man ska orka med sånt! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag, är som helt slut på i huvudet.. I går fick jag ett städryck, synd bara att jag inte hann klart innan jag skulle på jobbet. så jag få dammsuga i kväll och samtidigt ska jag städa eriks garderob..
Lovade att jag ska göra det.. för han skyller punkteringen på mig. :S Jag trodde då att han skulle bli arg, men det är ju tur att det var punkteringsfria däck. Kan ju köra iaf. :P Fast iof så var det Eriks fel, för hade jag inte skulle hämta han på Haga så hade bilen stått helt stilla, Aja skit samma nu hade det hänt och går inte att göra något åt det.
Eller jo vi ska fara på statiol i dag och kolla lufttrycket, kan vara så enkelt som det, för lampan som lyser har 2 funktioner.. :)

I veckan så tror jag att jag vill försöka förnya och förändra här.. :P har sån lust att bara göra ngt.. ska först ringa vaktis och höra vad han säger om våra taperter i vardagsrummet, inte ens ett år sedan dom tapetserade här, och nu är hela en väg alldeles bubblig, så ska det väl inte vara. och badrumstaket är gult. :S gör inte dom ngt åt badrummet ska jag göra det själv, samma sak med garderobsdörrarna.. få se hur vi ska göra med köksluckorna! :)
Inte riktigt eniga än, men jag vet vem som är tjurigast av oss.. :D

NejNej, nu har tiden tickat iväg alldeles för mycket, ska fixa mig nu så jag kan fara på jobbet..
Lev å må..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0