Tänk om....

Man inte var så förbaskade glömsk.. och tänk om man hade en tvättmaskin i lägenheten....
Missade tvätttiden i dag, finns ingen tvätttid före Söndag kväll.. men då hade jag som sagt andra planer..
Ska nog smita ner och tvätta en maskin efter kl 21 då man egentligen inte får tvätta, men jag måste iaf få tvätta det viktigaste, måste ju ha nå kläder till i helgen.. så en maskin kan jag tjuvköra.. har då inga byxor alls, jo ett par mjukisbyxor, så jag måste verkligen tvätta i kväll.. Shit.. Blir så arg på mig själv.. men det här är kanske ett bevis på att man har för mycket att tänka på....

Har då förövrigt vart en piss dag.. jobbigt att stiga upp, sover så dåligt sen dom började bygga på volvo, kl halv 6 så börjar ett jäkla liv.. hade då en lektion på skolan som var hyffast rolig.. :) Sedan så när jag kom hem så däckade jag på soffan.. så less på att vara trött jämt.. men sånt är livet.. Fik då höra världens vackraste ord tror jag innan Älsklingen åkte på jobbet.. Det gjorde så jag piggnade till lite granna..

Åhh... vad ska man äta!? måste handla ingen bil.. :S vad gör man!? inte går man iaf, långt och min nacke är ju död innan jag ens tagit mig ut ur affären.. :S Aja.. ska då börja med att ta en prommis och hämta ut min jacka.. kan jag inte ha den här nu, då blire panik på stan i morron, blir tokig om jag inte får en jacka snart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lägger in ALLT i telefonen, sen plingar den en kvart innan det är dags... skulle förmodligen inte komma ihåg att ens hämta kidsen utan den =) Jobbigt med kasst minne, men man får lära sig leva med det!
Ibland när den plingar till till blir jag alles kallsvettig - VAD har jag glömt nu då...

2007-10-17 @ 16:07:28
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0