23April

I dag var det tydligen onsdag, så det var bara att stiga upp och bege sig på jobbet, trött som attans..

Idag så ska vi försöka fixa med semestern..
Jag blir så less på att gå och fundera på hur det ska bli i sommar, får jag jobba eller ej? känns lite surt att det är 6 veckor kvar tills skolavslutning och jag vet inte ens om jag har något jobb.. joo jobb har jag alltid, här i umeå, men det är en helg i månaden, lite lite tycker jag. Så jag hoppas och ber att jag ska få lite iaf..  ringde nu på morgonen och frågade hur det skulle bli, men ingen visste. Hon skulle försöka göra schema i veckan förhoppningsvis får jag veta snart.. Vill kunna planera min sommar juh...

Känns bra att jag har mer än 5 veckors semester att plocka ut i fall det skulle krisa, det ger ju en slant men dock inte så mkt. Suck.. jag är student och jag behöver pengar....

Dags att återgå till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0