Åh, typiskt..

Jag hade skrivit ett inlägg igår och tyckte att jag la upp det, men inte fanns det kvar inte. :( Suck..

Idag ska jag gå på S-H-E som ligger mitt inne i gröten, hade tänkt slippa ta bilen, men det är visst glashalt ute och då sätter jag mig inte på en cyckel, så det blir att ta lilla toyan. S-H-E är ett företag som hjälper folk att komma rätta med sin vikt med hjälp av Cambridgekuren, jag tänker gå på denna kur i 2 veckor för att få hjälp att komma tillbaks till gammla vanliga Emma.

När jag säger gamla vanliga Emma så menar jag inte en ung tjej som är förvirrad och söker den där "idealkroppen" som många tjejer gör, utan jag vill ha hjälp att komma tillbaks till den ork och det självförtroende jag hade för ca2 år sedan. på den tiden tränade jag dagligen och jag tränade hellre 2 gånger om dagen än att fuska en dag, och att jag tränade så mycket var inte heller på grund utav att jag söker den där "idealkroppen" utan jag gör det för att jag mår bra och för att jag älskar det livet, men i dag har jag inte riktigt den orken.

Jag har förstått att det är jobbigt att komma sig igenom dessa 2 veckor, men jag ska kämpa, jag ska ta mig i mål, jag har gett mig faan på att klara det och då är det bara så. Det kommer säkert vara 2 tunga veckor men bara att bita ihop det är 2 veckor av resten av mitt liv. :)

Nae kanske ska göra mig iordning så jag tar mig i väg nån gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0