Ännu ett gott skratt....

Ja jag fick mig ett gott skratt när Erik kom hem från jobbet, han kom in cyklandes i köket och sedan drog han en vända här i lägenheten med den, så där som man gjorde när man var 4-5 år och jätte stolt över sin nya cykel.
Och till saken hör att han var och köpte en ny cykel i går, en röd "mormors" cykel som han själv kallar det, det är en dam cykel med korg. han köpte den för att den gick så lätt att cykla på och för att det är fränt att ha en så kallas mormors cykel. Hahaa..

Så nu ska vi försöka byta in min cykel och försöka få tag på något liknande den Erik köpte. För jag har en kill cykel en sån som man blir alldeles prickig på ryggen av och om man ska ha en påse på styret med mat i så åker allt in i däcket och blir mos, vi har testat på äppelmos en gång. Haha..

E har förövrigt imonerat på mig i två veckor, för er som känner E så vet ni att han är rätt lat och att han tar bilen tilljobbet trots att det är närmare med cykel och avståndet på jobbet är kanske 800-1000m. Så jag måste Erkänna att jag är djupt imponerad. :)

Dags att ta ut köttfärslimpan ur ugnen.. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha Erik på en SÅN cykel skulle jag vilja se =) å du EmmaBlemma skulle inte Erik med till grönfjäll???

2008-04-10 @ 10:36:36
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0