Äntligen Fredag.

Ja, ryggvärken sitter i än, jag håller på att bli tokig, men det känns ändå bättre idag.

Idag har jag mycket på tapeten, jag ska försöka läsa ut boken nu på morgonen och sedan så ska jag försöka göra några frågor till praktiken. Måste även hinna med  S-H-E och hämta ut nästa veckas mat, samt att jag ska på nå affärer. Kring fyra tiden ska jag hämta Sofia och Dizel på bussstationen.

Så det här kommer att bli en helg fylld med glädje, bus och shopping. :) Sedan så ska jag ta vara på tiden med Erik nu eftersom jag börjar praktiken på måndag och jag hatar att vara ifrån han. Min största skräck är att sova själv, hur ska jag kunna sova!? Shit, men det är tur att jag har en tjurskalle, har jag bestämmt mig så är det bara så.

Dags att börja läsa om jag ska hinna färdigt. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte behöver du vara orolig för att sova själv under praktiken, jag kan sova hos dig :)

2008-04-25 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0