Bra jobbat!

Yes, här kör vi hard work today..

A-L var sjuk idag så det blev inge jobb för henne så vi har legat på soffan och sett på tv, men efter bara några minuter så påstår hon att jag snarkar.. (No way!?) Haha, Yes.. Oj då..
Så går det när man är trött, det är tur att A-L förstår mig.. Mycket att stå i denna vecka och massa att läsa.. Har suttit på jobbet och pluggat nu på morgonen sedan så ha vi inte hunnit med något annat än att sova. :D

Nu så tror jag snart att det är dags för lunch och sedan är det inte så länge kvar tills jag ska åka vidare på skolan.. :)  Ska försöka hinna hem och hämta nå grejjer och pussa på sömntutan som förövrigt har levt om som en jag vet inte vad i natt. han bara snorar och snarkar.. Suck...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket härligt jobb - sova på arbetstid, se till att hålla dig vaken på skolan bara :)

2008-04-03 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0