Cambridge dag 1 av 14

Måndag och första dagen på cambridgekuren, vaknade i morse och tänkte yes, ett nytt liv. Gjorde en "soppa" till frukost, helt ok faktiskt. Jag varvade tvättstugan med pluggning. Sedan vips var klockan halv 1 så då gjorde jag lunch, den blev ingen hit men den fungerade.

Pluggade och gjorde lite ärenden, när jag kom hem insåg jag att jag druckit dåligt, så jag drack massor med vatten sedan så somnade jag på soffan en stund innan det var dags för middag, och det blev en hit, tror att det kommer att bli en favorit.

Så i kväll ska jag fördriva tiden med att plocka ut 4 frågor ur litteraturen och sedan blir det Sjukhuset och Anna Phil.

så sammanfattningsvis, inte en så jobbig dag, kan tänka mig att det blir värre i morron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0