Cambridge dag 4 av 14

Jaa, det har gått rätt hyffsat idag, har vart på s-h-e och hämtat "mat" för en vecka till..
men som jag sagt tidigare så orkar man inte så mycket, jag biter hop när jag är med folk sedan så bryter man i hop när man är själv, känns inte som om det är ett värt liv, men det kan bli ett värt liv efteråt och jag får tänka positivt och se framåt, snart är det över.

Känner mig grinig och jävlig, men som sagt är fler än jag som bor under detta tak för tillfället så det är bara att bita ihop...

Dags att sova nu! OJA!!


Kommentarer
Postat av: Tila Tequila

äh, cambridge är ju bara skit. vill man inte jojobanta (om det ens duger till det?) så är rätt mat och motion det enda rätta.

2008-04-17 @ 23:44:55
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: carro

Hej haft en bra dag ?
Kul blogg btw :)

Kram Carro

2008-04-17 @ 23:50:54
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Mamma

Du är jätte duktig, kämpa på jag vet att du fixar detta. Kram

2008-04-18 @ 09:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0