Cambridge dag 5,6,7 av 14

Jaa, och det gick riktigt bra ihelgen. inga större frestelser att falla för.. Hahaa.. har suttit på Pizzeria och tittat på när miina vänner ätit fet, äcklig mat. Det rörde mig inte i ryggen. Jag trodde aldrig att jag skulle vara så här stark.

Jag trodde att godis och mat skulle vara värst, men icket.. det är Chips och Popcorn jag tänker på, sånt som jag egentligen aldrig vart ett sånt stor faan av.

Allt är i sin ordning och vågen bara rasar.. Tjiihoo..

Har föresten fått en kommentar, det var någon som tyckte att det här var JoJo bantning. Men jag säger det igen, jag gör det inte för att gå ner 10-20 kg och sedan hålla det, utan jag gör det för att jag ska få en kick att börja mitt "nya" liv. Eller ska jag säga mitt gammla!? jag vill komma igång med träningen, för jag är också lite av den teorin att banta gör man genom att äta rätt och genom att träna. detta är bara en liten start för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0