Cambridge dag 8 & 9 av 14

Yes, allt går som smort.. Men jag börjar vara sugen på fast föda. men nu börjar jag skymta ett mål, bara 5 dagar kvar av den rena kuren.

Så nästa måndag kommer jag att börja med upptrappnings schemat, jag kommer att fortsätta med cambridgesoppa till frukost och middag, men äta vanlig lunch. Detta ska jag då hålla på med under en veckas tid.

Sedan så blir det att bara äta cambridgesoppa till middag veckan efter för att då äta en frukt-frukost samt 1 osötad, grov macka.


Veckan efter det så blir det inte något mera cambridge. Men jag tror jag har uppfyllt det som jag ville...
Jag har...
- minskat magsäcken lite.
- minskat sötsug.
- rensat magen på slaggprodukter.
- Tappat några kilon som en kick på mitt nya liv.

Så under praktiken ska jag gå till och från Förskolan, det blir ca 5km om dagen. Sedan så ska jag träna varannan dag, blandad kondition och styrka. Sedan så ska jag vara HELT godis fri på veckorna, endast lite granna på helgen.

Tror det här kommer att bli kanon! :)

Åter till skolarbete... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0