Dagen man helst vill slippa...

Oja, jag sitter och försöker läsa nu, men går inte så bra. Jag springer fram och tillbaks mellan tvättstugan, ibland så dammtorkar jag lite här och lite där.. Men jag är strax klar.. Pjuh..

Bara dammsugning och torkning av golven kvar, men det får Erik så lov att göra i kväll, så jag hade tänkt vara färdig med mitt när han kommer hem så det bara är att köra igång. Och tack vare min älskade mamma så behöver vi inte laga någon middag.. Lovely, bara att stoppa in hennes köttgryta i micron och äta. :)

Tror att jag ska gå lös i sovrummet nu när jag ändå rivit ut allt ur sängen, sedan blir det att renbädda så man kan sova gott i natt.. :) känner mig som en jäkla hemmafru idag... suck, inte vad jag vill precis...

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter trevligt när du
kallar dig för hemmafru! Tänk vad mycké trevligt vi har att se fram emot, Grönfjäll till helgen med tjejerna och sen nästa vecka så kommer jag och besöker er.
Kram kram

2008-04-07 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0