Dåligt sugen..

Jaa, jag blir dåligt sugen på att köpa en lägenhet, men frågan är... är det verkligen så jäkla bra affär!? jag önskade att jag hade köpt en för 10 år sedan för att sedan sälja den nu...

De håller på att bygga lägenheter på bölesholmarna, det vill säga en 150 m från våran lägenhet. Det kommer att bli både radhus och lägenheter. Skulle helst vilja ha ett rad hus där, men en 4.a var det minsta!? Hmm lite stort för 2 pers kanske!?

Men en 3.a Ja tack. det är inte så jätte stora lägenheter, men de verkar fina och både jag och E trivs som fasiken på böleäng.. Men alltså 1 400 000kr för en 3.a Ojoj.. men jag är så sugen, tänk om man ändå var rik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0