Datanördar!?


Ja idag så har mamma och mormor vart här, och just när dem åkt hem så begav jag mig på bussan och hämtade Rebecca. Så nu sitter vi här med varsin dator i knät och datanördar, eller det är nog jag som nördar, hon försöker plugga.

Jag borde kanske läsa ut boken min, så jag ska försöka läsa lite nu, iaf en timme innan min tv-kväll börjar. Sedan så börjar det vara kris, Erik har upptäckt att jag har tv-kväll varje kväll så snart måste jag nog ge upp något favoritprogram för något fjantigt bilprogram.. Ja jag säger då det, det är en JÄKLA tur att vi inte har discovery... :)




Bjuder på en bild..... :)
image140

Kommentarer
Postat av: emelie

hörru gulligt :P

2008-04-16 @ 22:23:08
Postat av: Emma

Hihi... Tack.. :)

2008-04-17 @ 00:17:20
URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0