Duktiga töser...

Jajjemen, i morse skulle vi stiga upp just före halv 9 så vi kunde gå en promenad, men vi båda vaknade 9 och undrade vad som hänt med klockorna, mysko. Men vi promenerade en sväng och diskuterade livet i allmänhet. Sedan hem vi fikade frukost, eller ja, jag klämde en cambridesoppa så klart.

Nu sitter jag här med Färg i håret, ska bli intresant att se vad det blir, jag har nämligen köpt 2 färger och blandat 75/25. Intresat.. Eller nae, det kan inte bli så mkt annar när man blandar en 3/0 och 4/0.. Ja för er som inte förstår så är det färgnummer vi pratar. Hehe..

Nu så ska jag förmodligen skölja ur det och sedan blir det att fixa sig och bege sig på EM, Comfort eventuellt Mio/Hermansons.. Bara möbelaffärer, jag jublar men Erik muttrar.. Undra varför!? Något förslag!?

Nae dags att hoppa i duschen innan jag "tappar" håret.. hihi..


Bjussar på en bild idag med, är så imponerad av mitt hår, vad det växt... Shit..

image141


Kommentarer
Postat av: Kickan

Söt må va, men hon är ju inte riktigt klok ;P

2008-04-17 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0