En kanon dag..

Ja, första dagen på VFU´n är nu överstökad, jag trivs verkligen på gungan. Känns som jag kom in i gruppen på en gång. Helt underbart folk är så positiva där, de får en att hitta vilja, orken och ja allt för att läsa vidare.

Ikväll blev det att vara på APT(arbetsplatsträff) och sedan stressade jag iväg till petra som fick göra mitt hår lite mer hanterligt, höll på att dö när jag kom på att jag klippte mig sist i januari.. Jag som bruka klippa mig en gång i månaden förr.  Hur som så tog vi inget mycket eftersom jag fortfarande vill spara, hon klippte bara upp det och snyggade till kanterna. Jag och Petra bestämde även att vi ska sätta lite färg på tillvaron, så det blir nästa vecka. Tjihoo, eller om det blir på onsdag redan. :)

Efter ett telefonsamtal i kväll så började mina tankar att snurra i huvudet, bara tanken på det gör mig faktiskt rosen rasande, det ryker typ ur mina öron nu.. en främling, NO WAY.. Tur att Erik var på min sida, det känns tryggt.. I hate it.. det är mitt område, mitt revir.. GAAHHH.. nae nu är jag så upprörd att jag måste nog sluta skriva innan det kommer lite opassande ord..

Ett plus i kanten är att min gris och jag äntligen har hittat tillbaks till varandra, Ja, han ligger här bredvid mig, alldeles rosa och med massa hjärtan och bara ser allmänt söt ut.. Han kom tillbaks rätt lämpligt eftersom jag inte har Erik här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0