Ensamhet..

Jaa, ibland så hatar jag verkligen ensamheten, och ibland så älskar jag den. Ikväll är nog en kväll då jag älskar den. Förlåt E & R. Men jag har ingen ork, och ni båda har nog förståelse till det.

Hur som så har jag och R vart på massa möbelaffärer, livsfarligt säger jag bara. Tur att plånboken är tom och att jag inte kunde komma hem med något, så nu fick jag ny energi till att göra om här. så när jag kom hem ringde jag till morbror och bad han köpa hem nå speglar från IKEA nästa gång han kommer hem. Fatta att jag har levt utan helkropps spegel i över 1 år.. Suck, jobbigt. Så v18 kommer de att vara i mina händer. :)

Jag ska själv på en IKEA tripp, men det blir efter sommaren. Ska se om jag får med mig min sambo på en hotellhelg.. Hmm, kanske vore en bra födelsedagspresent.. :)

Nae nu ska jag krypa upp i soffan med en bok och bara njuta av lugnet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0