Film Tips..

Till de vuxna:

För typ 2 veckor sedan fick jag syn på en film 88 minutes, ville se men har aldrig haft tid. Så vi såg den i går kväll när vi kom hem, och jag tyckte verkligen om den. jag var verkligen tvungen att tänka efter, vem var det som mördade!? Hmm.. M e  l i k e...

Till era barn:
I går på vägen ner till umeå så såg jag på Surf´s up, det var kanske inte den bästa animerade filme jag sett, men det var bra och den duger gott och väl.  Jag fullkomligt älskar att se barnfilmer. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi såg 88 minuter i fredagskväll, eller om de va lördag... den va kanon!

Lycka till med kuren!

2008-04-14 @ 10:14:29
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0