Hemma!

Ja, då var jag hemma, äntligen var allt upppackat och klart, jag har just gjort kväll och tog med mig min andra älskling (datorn) nu när den riktiga (Erik) inte fick följa med hem. Suck, tur att det är en kort vecka.

I morgon blir det första dagen på min VFU, jag längtar så, kanske inte efter att stiga upp kl 6 men jag vill börja vara med barnen och försöka komma in i rutinerna så jag kan lägga upp detta smart.

Ligger just nu på mitt "flickrum" hemma hos pappa och jag måste säga att det är skönt att vara hemma, ska försöka göra så mycket nytta som helst nu inte bara fördriva tiden med plugg. Benny lovade idag att vi ska fixa toyan, inte bra det här sa Benny med ett leende på läpparna, tror det var skadeglädjen som kom fram. hmpf.. Sedan så ska även Emma få bli lite omstylad.. Hihi..Vi börjar lite lätt med en klippning i morgon, skönt jag har gett Petra fria händer, bara jag få ha kvar längden så är jag nöjd med det mesta. :)

Sedan så har jag lovat pappa att städa ur detta rum, har hur mycket som helst som skulle kunna kastas, så här ska städas och fejjas.. Musik på hög nivå och då kan dammråttor och allt skrot här ta farväl. :)

Dags att sova.. bilder från en underbar helg kommer innom snar framtid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0