I´ll give up..

Ja nu ger jag upp mitt bloggande för ett tag, typ tills på måndag. Åker upp till Grönfjäll med familjen, ska bli så skönt, bara jag Mammi, Hebbe samt Broder med Barn.. Bara massa myspys..

I morgonkväll så kommer min pärla, min ros, min ängel, mitt allt.. Emelie, under denna helg så tror jag att vi ska försöka lösa världsproblem.. Och tänka sig lilltösa min ska med nästa helg oxå, men då blir det inte Grönfjäll, då blir det andra äventyr.. Hehe..

Jag hoppas att jag lärt mig själv en läxa: Lita aldrig på någon annan än dig själv.. 


Jag är fortfarande kvar nere på botten, jag känner hur folk går förbi och snuddar i mig, Ja det är nästan så de trampar på mig där jag ligger. Jag sätter mig plötsligt upp, jag ser ljuset komma mot mig, men lika snabbt försvinner det. Vem är det som tar ljuset i från mig!?

Kan man inte bara få vara i fred!? - Varför snackar ni så mycket? Skaffa er ett eget liv....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Folk kommer alltid att prata oavsett vad som händer, ta fram "köksstegen" och klättra upp, skaka av dig skitsnacket (dom som pratar mår nog sämre än vad du gör) Ses i kväll
Kram kram

2008-04-10 @ 10:48:22
Postat av: Erika

usch gumman! jag kan nog inte rikigt säga att jag vet hur det känns för det känns olika för alla.. jag hoppas bara att du ska få må så mkt bättre snart. ha en jätte mysig helg, det och mkt annat är du värd

2008-04-10 @ 11:54:34
URL: http://stordocka.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0