Iriiterande...

När man får en låt på huvudet, kommer på mig själv hur jag står och sjunger på Ica Supermarket,  som var  proppat med allt lunch folk och där står jag och sjunger.... "Jag står mitt i baren och väntar, väntar på mera alkohol. Speglar mig i flaskan tänder på mig själv...." Trallalalalaaaa.. verkligen den bästa låten att sjunga på i kön på affären. Bra jobbat fröken persson..

Jag tänker inte sätta min fot utanför dörren idag, det blåser typ storm ute var tvungen att köra in bilen i garaget så den inte skulle flyga i väg för mig.. Tänk om det ändå var bra väder så man kunde ta sig en promenad utan att vara rädd för att få en gratis flygtur med något b-bolag som kraschar halvägsfram..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, inga sånna sånger på ica

2008-04-07 @ 13:30:06
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0