Lättat hjärta...

Ja, nu har jag läst ut en bok. Den var riktigt lättläst och till och med intresant.. Sedan så kände jag igen mycket av det för jag har faktiskt vart och sett denna författare på en föreläsning när jag gick på gymnasiet, Ingrid Pramling Samuelsson..

Sedan så har vi rivit ut förrådet och storstädat det, vi har kastat mycket och utöver det så har vi tömt förrådet på vatten som låg kvar efter översvämningen ikällaren, bara att hoppas på att allt har klarat sig.. Så nu fick vi det fint där. Innan jag åker hem på VFU ska jag städa ute på balkongen så jag kan få fram stolarna och sånt så man kan sitta där ute och njuta av solen.

Nu borde jag göra mig i ordning och försöka plocka bort lite innan Johanne ringer och säger att vi ska dejta.. Kanske borde försöka få i mig nå mat också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0