Måndag och Anna Phil..

Måndag idag, tuff dag med skolarbete, tror jag bryter ihop snart. Det är lätt att tänka att vadå VFU´n börjar ju nu. men jo tjena, jag har rätt många uppgifter som ska göras då också. Innan VFU´n måste jag göra en plansch, men vaddå det är scrapping, det är skoj så det kan jag göra anytime, om jag så ska behöva vara vaken en hel natt. :)

Har fler uppgifter som ska vara färdiga innan måndag, jobbigt men bara att gilla läget.. I morgon äre personalmöte så jag måste även på det, kämpigt och jag jobbar onsdag, men ska bli skönt att göra ngt annat än skolan.

Anna Phil, JAAA, Jag kan lova att det är spännande, samtidigt som det är synd om henne, men jag tror att hon löser det här på ngt sätt.. :)


Bjuder på en bild sedan helgen..


image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0