Måndag.

Ja idag är det måndag, och ingen vilken måndag som helst, en helvetes måndag. Det är idag mitt nya liv börjar. Jag har just ätit första måltiden av cambridgekuren. Men hur det går kommer jag att skriva mera om sedan.

Har haft en underbar helg, började med lite bråk och gnäll om E skulle med upp till Grönfjäll eller om han skulle vara hemma. Men jag vann fighten så på fredag eftermiddag så satte vi oss i bilen efter mycket stök och bök. När vi kom upp så blev vi väl mötta av Broders barn, så det var bara på med täckbyxorna och bege sig till nån backe och åka skrana.

På lördagen blev det dags för oss att åka ut på "favvostället" där hann vi inte sitta länge innan jag och Emelie kom på att det fanns en brant backe och 2 skranor. Tjiho. vi tiggde genast skjuts och upp på toppen. där kastade vi oss på skranorna det gick ordentligt fort så vi åkte några gånger men i sista åket så kvaddade jag, med huvudet ner i snön och kroppen fortsatte så jag slog typ en volt. Men vad göra man man ställer sig upp och borstar bort snön och sedan lägger man sig på skranan igen. :)

Tror det får duga för denna gång, nu ska jag och mitt vatten fortsätta läsa, har bara 14 sidor kvar tills seminariet i morgon. Skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0