Mycket att stå i.

Ja då var man hemma igen, vilade i 20 minuter framför tv´n med söten som var hemma. Sedan så fixade jag lunch och åt. Nu sitter jag här och är alltmänt flitig, sitter och försöker få bort så mycket som möjligt eftersom jag MÅSTE hinna på personal möte i kväll, hoppas bara att det inte drar ut på tiden.

Att göra innan VFU:
- Skriva ett brev till föräldrar!?
- Scrappa en Presentation.
- Mina personliga mål
- Pedagogisk planering i grupp
- pedagogisk planering enskilt
- Läsa 2 böcker
- Renskriva seminarie frågorna från idag.

SHIT..... egentligen börjar ju VFU´n i morgon.. Suck.... tur jag har tills på måndag på mig, jobbigt jobbigt...

Bit ihop, tänk positivt endast en dag kvar på skolan innan sommarlov! TJIHOOO.... även 4½ vecka VFU, samt några dagar i förberedelse till redovisningarna sista dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0