Pirrigt värre..

Jaa, det är tammetusan värre när andra ska köra upp än när jag själv körde upp..

Idag så går jag här och har en orosklump i magen, samtidigt som jag känner lugnet och litar på denna chafför, jag vet att han kan sin sak. Men vi alla gör misstag i bland och det kan även hända den bästa. Jag tror att detta kommer att gå underbart bra. klockan börjar dra ihop sig och jag blir bara mer och mer nervös, tack och lov så är jag då inte mamma till denna pojke, för hur skulle jag vara då? Förmodligen ännu värre..

Men som den "storasyster" man är så går man hemma och oroa sig.. ska försöka läsa nu och jag lovar att jag kommer att ha telefonen i handen, jag är beredd på ett glädjande besked. :)

Drive Carefully...

Good Luck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0