Rekord!??

Jaa, det här måste vara nytt rekord. Jag har pluggat klart, ätit middag, diskat bort, och gjort mig redo för kvällens äventyr med Johanne. Och allt detta har jag gjort utan stress och klockan är bara 17... Wiie... ser ut som detta kommer att bli en lång kväll.

I morgon så blir det att jobba mellan 8-12 sedan så kl 13 så börjar skolan. Så det blir en jobbig dag med förmodligen massa stress, men då ska jag blicka tillbaks till idag och tänka på hur duktig jag har vart.

Helgerna V.16 och 17 blir jag kvar här i umeå, dels för att jag ska klara det jag gett mig tusan på. Och dels för att jag jobbar helgen v.17... sedan så åker jag alltså hem till storuman för att befinna mig där mellan 28april och 28maj.. :) Helt underbart att få vara på älskade tummetott igen. :)


Nae dags att ila iväg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0