Romantikdödaren!?

Är det verkligen så?
Tvärr så tror jag att det är så, sedan jag fick min nya dator så tror jag aldrig att vi lagt oss samtidigt någon kväll. Utan nu när vi inte behöver diskutera vems tur det är att sitta vid datorn så sitter vi juh som sagt vid varsin och hackar oss fram i cybervärlden.. Helt sjuk vad man kan fastna i detta blogg träsk.

Är typ ledig denna vecka, eller ledig och ledig har hemma studier och då kan det lätt bli så att man spenderar tiden på annat typ en promenad i det fina vädret, eller kanske ett pass på gymmet, en tv-mys kväll eller annat skoj. Ska försöka ta mig i kragen..

 I dag hade vi även sällskap i bilen ingen annan än självaste Rebban, hon skulle tydligen vara på finbesök i stan och plugga lite.

Nae usch, nu måste jag sova om jag ska orka göra nå vettigt i morron..

Kommentarer
Postat av: Erika

Lghtn var fin, det var inte det men det kändes ändå inte helt rätt så vi letar ett tag till.

Hoppas det går bra med skoleriet i v. Jag vet hur lätt det är att göra massor med annat när man måste plugga :P

2008-04-07 @ 08:07:10
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0