RyggOnt..

Jag har haft ont i ryggen hela dagen, känns som hela ryggraden har vridit sig. Det här var just lämpligt till Praktiken. Jag har kämpat mot tårarna hela dagen. Erik har verkligen gjort allt här hemma idag, jag har legat som en padda på soffan. Men nu i kväll kände jag mig piggare och föreslog en cyckeltur på Ica så Erik kunde få sig nå frukost i morgon. På vägen dit så kommer smärtan tillbaks, tårarna bara rann.

Väl på ica så blev jag som ett grinigt barn, typ som 4-5åringarna. nog för att det gjorde ont men jag tiggde verkligen allt, men Erik bet ihop och skällde lite på mig, så när Erik skulle betala så gick jag ut och satt en stund i kvällssolen och vilade innan dödsfärden hem. När han kom ut så hade han köpt en bok åt mig, Jippi tänkte jag, när ska jag ha tid att läsa en bok!? Jag har ju nog med skolan. Men det var inte vilken bok som helst utan bok jag velat ha länge. Leia...

image146

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackare det är fruktansvärt att ha så ont i ryggen. Va snällt av Erik att ge dig kokboken som du önskat dig, ta gärna med dig den hem så får jag kolla i den. Krya på dig
Kram kram

2008-04-24 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0