Så sant så...

En varm hand kan dölja ett kallt hjärta.!

Har just läst mitt horoskop för i dag och för i morgon, och där stod det något som jag tyckte stämde så otroligt bra, en varm hand kan dölja ett kallt hjärta, det tycker jag är kloka ord, för man vet aldrig vad som döljer sig där bakom. Och som jag skrev i föregånde inlägg, lita endast på dig själv.

Hmm, skulle inte jag åka bort och inte blogga förens på måndag!? mjo, men jag kunde inte hålla mig borta.. Haha. Joda vi ska visst åka, vi åker kring 15tiden och då åker vi hem till storuman och sedan så blir det en övernattning där och så åker vi upp till Grönfjäll i morgon bitti.. Blev lite ändrade planer, men jag hoppas att det ska bli lika skoj iaf. Älskar verkligen livet i fjällen. Dagen jag blir rik ska jag köpa tomt och bygga upp en gigantisk stuga så att jag kan ha alla mina barn och barnbarn omkring mig när jag blir gammal. Den ska vara så stor att de inte ska behöva turas om at vara där, utan vi ska alla kunna vara där samtidigt. :)

Dags att klä sig och åka snart, JAA!!.. om typ 45 min. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

men hallå, jag kan väl inte hitta Nemo där heller:P

2008-04-10 @ 14:36:56
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0