Soliga dagar!

Vilket väder vi har här.. Det är helt otroligt, solen skiner så man blir glad och känner att sommaren är på väg. Det är fortfarande rätt kallt på nätterna men det är sådant vi får dras med ett tag till..

Nu har jag fått tag på min chef som nu skulle försöka hjälpa mig med mina tankar och funderingar.. jag måste juh få hjälp, jag kan inte klara mig annars.. jag kan inte leva på varken mamma, pappa, eller Erik.. det går bara inte, och jag är för stolt för att göra det.. Måste alltså få mig jobb i sommar...

Nae, nu äre nog dags för att jobba.. tror det är dags för henne att åka på jobbet, skönt då får jag ut och röra på mig.. Jag hoppas verkligen att min vän kommer hit i helgen så jag har ngn att umgås med.. Nae ni har rätt det är nog bara för att sööt Dizel ska komma. :) hihi.. ni vet den söta lilla valpen jag hade på massa bilder här förr.. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men jag då!? när ska ja få se lillRufus :P

2008-04-23 @ 10:46:19
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0