Tisdag morgon!

I dag så har jag slut seminarium på skolan, jag har sista dagen på skolan idag, eller jag har v23 kvar också men det är ett tag kvar dit juh. Jag börjar inte förens 9 men var tvungen att stiga upp lite tidigare och försöka fila lite på mina frågor, hoppas på att kunna maila in dem innan jag åker på skolan.

Vaknade kl 5 i morse av att Eriks klocka ringde, vaknade sedan en halvtimme senare av att E kröp närmare och höll om mig. Lite chockad jag blev, trodde han försovit sig så jag flög rätt upp, men nae han ska vara hemma idag, han mår inte alls bra. ingen feber, men det är nog inte långt därifrån. :)

Dags att jobba på nu, bara en timme på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0