Tisdagmorgon!

Och som vanligt är jag tok trött, har egentligen inte tid att sitta här men jag måste få i mig min så kallade "frukost". Jag ska på skolan nu och göra bort ett seminarium och sedan så har jag en lektion, vet inte om det är slöjd eller bild, men det blir säkert kanoners ändå.

Har just pratat med mamma, hon är på väg till mormor, Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag är sugen på att åka dit idag efter att jag slutat men då blir det så sent, sedan så om jag tänker ett steg längre så är det nog lika bra att stanna hemma med min studentekonomi. Suck....

Nae, dags att hälla i sig frukosten och för att sedan sminka sig och bege sig..

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det drar verkligen ner ens humör!

2008-04-15 @ 13:01:57
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0