Torsdag..

Jaa, veckorna går så otroligt fort. 
 
I morgon är det fredag.. Jag hoppas att Dizel släpar med sig sin matte hit så vi kan umgås. I går när vi cycklad förbi stan så såg vi att de börjat ställa fram uteserveringarna, jag hoppas verkligen att dem har öppnat så man kan gå ut i morgon och titta på folk och kanske dricka en öl, nae mycket riktigt jag ska inte dricka en öl för jag går på cambridge kuren men bara skoj att sitta och titta på folk, om det är fint väder det vill säga...

I dag ska jag försöka läsa en bok som egnetligen ska läsas under VFU´n men jag hade tänkt läsa den nu så jag har gjort bort det. Ja på tal om VFU´n så börjar jag på Måndag, ska bli grymt skoj att få komma ut och göra något annat än att sitta vid skol bänken.

Var förövrigt på VFU´n för ca 2 veckor sedan. och jag blev så förvånad, jag gjorde min praktik där för ca 2½år sedan och det var grymt många barn jag kände igen, och vad stora dem har blivit. Och som vanligt så är det på barnen man själv ser hur gammal man har blivit, okej jag har inte någon jätte ålder men ändå...

Nog om det, nu ska jag ta och försöka tjörva ut skatboet som sitter på mitt huvud, jag somnade tydligen i blött hår, suck...


Kommentarer
Postat av: Erika

åå, vilka snälla ord gumman :) känner själv att det skulle vara en dröm att ha det som yrke.. ..

måste bara säga också att du har varit/är så himla duktig med cambridge! super duktig!

2008-04-24 @ 14:57:11
URL: http://stordocka.blogg.se
Postat av: Rebecca

nästa gång är det MIN tur att leka frisör på Bruna ;P

2008-04-24 @ 16:21:52
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0